Retourneren

Als je niet tevreden bent over de bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (m.u.v. gepersonaliseerde items). Producten dienen ongebruikt, in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. De producten mogen geen gebruikerssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zij beschadigd.

Kan in mijn gepersonaliseerde ProSocks Deluxe Pack™ ook retourneren?

Omdat je bestelling een gepersonaliseerd product is, kun je deze niet retourneren. Dit geldt uiteraard niet wanneer wij een fout hebben gemaakt. Maak in dit geval een digitale foto van de sokken en geef aan wat er niet goed is gegaan. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. 

Wil je een bestelling retourneren? 

Het retourneren van jouw bestelling kan gemakkelijk via ons retourprogramma. De kosten voor het retourneren van het product naar ons zijn voor eigen rekening. Voeg bij het retourneren altijd jouw aankoopbevestiging/factuur (uitgeprint) mee dat je via de mail van ons hebt ontvangen. Meld jouw bestelling aan voor retour door onderstaande stap te volgen: 
  1. Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst naar retour@prosocks.nl. Wij sturen jouw dan binnen 1 werkdag een mail met de retourinstructies. Via deze mail kun je gemakkelijk een retourlabel downloaden en de bestelling retourneren met PostNL. 

Als we jouw geretourneerde artikelen hebben ontvangen en het is juist is beoordeeld wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen door ons teruggestort op jouw rekening.